Eesti Etnose loost. Meist, kes oleme juurtega ja ka juurteta

Meist, kes oleme juurtega ja ka juurteta: Põhjakonna lugu. see on ju hea lugu, tänulikkusest ja lugupidamisest ja küllusest ja sellest, kuna juured katkesid ja kuidas nendega side taastada. Ja üks suur suur Kalevipoja mure on ka seal sees mitte see, mis muinaslugudes. Me käisime seal selle aasta mais.Selle suvaktuaalsed teemad Shambala vaatevinklist Eesti rahva jaoks ongi Põhjakonn, Kalevipoja jalad, libe Linda tee. Vali, mis sobib. Parimate soovidega Sveta

Mittetraditsionaalselt ...

Enda loomine ja kasutamine oma igapäeva probleemide /situatsioonide lahendamiseks nt, Keskhinge kaitse protsess - nt inimeste massiteadvuse negativismi survest end vabastamine/ vabana hoidmine, oma loomulikke strukltuuride tugevdamine....

Lugu hakkabki sealt, mida rõõmsalt maha vaikitakse: et Kalevi pojad on oma sisult ja käitumise poolest tegelikult need, keda Urantia raamat nimetab Elu Hoidjateks, mitte mingid kanged juhmid mehekolakad, nagu eesti eepose kangelasi pahatihti nimetatakse ja kujustatakse. Kaugelki mitte.. Nad käivad ringi, lustivad ja laulavad, ning nende lauludest kasvab välja elu: üks laulab taimed kasvama, teine  puud ja linnud, Kalivipoeg ise - loomad ja ulukid - nii suured kui väikesed. Seda osa pärimusest esile ei tooda, vaikitakse maha - ja tänu sellele on kadunud ka nende loomilaulud. 

Iseasi kasvatus - kus ema Linda on toiminud kui väike trikser - siin jättis midagi ütlemata, seal - kedagi tänamata, seal - tarka juttu kuulmata, arvestamata. Lapsed õpivad ju enda vanemaid matkides. 

... tuleb juba kanaldatud materjal, mida olen saanud Iidsete Tarkade Nõukogult, mis muide väga täpselt ja väga detailselt on juba eepose sissejuhatuses kirjeldatud. Et mida parandada saab ja kuidas

https://www.facebook.com/svetlana.nikolajeva1